2013. június 9., vasárnap

15. rész:



                                                             *2 hónappal később*

Nos, miután "felépültem"... Amy került depresszióba. Mármint nem azért, mert én "felépültem", hanem mert szakítottak Niallal. Mindketten azt mondták, hogy "Nem működött köztünk". Ühüm. Nem működött. Gondolom Amy szerint sem, azért lett depressziós. Nos, aznap Niallt lekiabáltam, aztán felrohantam Amyhez, aki épp sírt, aztán elzokogta nekem, hogy ne hibáztassam Niallt. Szóval később bocsánatot kértem tőle, mire ő először konkrétan leüvöltötte a fejem, hogy "Ne szóljak bele az ő dolgukba!" (!) Hah. Itt én is ordítozni kezdtem vele a "Bocsáss meg nekem, hogy kiálltam a barátnőm mellett!" szöveggel. Ezek után mind a ketten pislogás nélkül meredtünk egymásra pár percig, majd ő benyögött egy "Sajnálom"-ot. Én pedig megbocsátottam. Természetesen... 
De így majdnem két hónap után Amy is "felépült". 
Egyébként, beköltöztünk a fiúk közös házába végleg. Szóval, most már így hatan élünk együtt. Én és a srácok. Nos, igen. Érdekes napjaink szoktak lenni... Főleg, amikor rájuk jön az 5 perc és olyan hülyeségeket szoktak beszélni, hogy már szinte sírunk a nevetéstől.

Egyébként miközben én a mély depressziómban voltam, tél lett. De olyan tél, hogy konkrétan kilépek a hidegbe és odafagyok a lépcsőre. 

- Jössz ki? Megyünk hógolyózni - mondta Niall csillogó szemekkel.
- Menjetek! Én tuti, hogy nem megyek. Megfagyok.
- Jó, de ha meggondolod magad... - próbálkozott.
- Nem fogom - mondtam. Niall kiment, majd ahogy gondoltam, bejött helyette Zayn.
- Gyere ki... - kezdte.
- Vagy ha nem? - vontam fel a szemöldököm. 
- Akkor kénytelen leszek kivinni téged - indult felém, én pedig reflexből hátrálni kezdtem.
- De... Tudod, hogy utálom a havat! - vágtam be a durcát, majd megtorpantam és összefontam a kezeimet a mellkasomon. 
- Tudom - bólintott, majd megállt előttem. - De nem emlékszel mit ígértem még tavaly? Tartozom egy fürdetéssel - vigyorgott.
- Este ráér - legyintettem, mire felnevetett. 
- Ha nem jössz ki egyedül, öten jövünk be érted - "fenyegetett" meg. 
- Megijedtem - forgattam meg a szemeimet vigyorogva. - Oké. Kimegyek 5 percre, de csak mert ilyen "szépen" kértél meg rá - fújtattam, majd finoman arrébb toltam és kikerültem. Elkapta a karom, visszahúzott magához, majd megcsókolt.
- 10 perc - mormogta.
- Megfogok fagyni.
- Majd felolvasztalak - kacsintott rám, mire felnevettem. 

- Oké. Kezdődik. Két csapat van. Az egyikben Harry, Stell és én. A másikban pedig Lou, Niall, és Zayn - csapta össze a tenyereit Liam. 
- Hééééé! - háborodtam fel. - Kimondta, hogy én játszani is akarok?? 
- Miért? Nem akarsz? - kérdezte Liam, majd válaszra sem várva, megvonta a vállát. - Késő! 
- De... - kezdtem volna tiltakozni, amikor egy jól irányzott hógolyó eltalálta a kezem. - Ki volt? MOST jöjjön ide! - kiabáltam, majd elindultam a leggyanúsabb személy felé, aki Niall volt. Lehajoltam, majd összekapartam egy kis havat, és golyót gyúrtam belőle. Oké, köztudott, hogy bénán dobok, és nem tudok célozni... De azon, hogy Niall 2 méterre állt tőlem, és még akkor sem találtam el, enyhén meglepődtem.
- Béna! - kiáltotta Nialler, majd lábon dobott. A hátam mögé nézett és valakinek nagyon mutogatott, mire megfordultam és láttam, hogy Zayn épp dobni készül. Összeráncolt szemöldökkel néztem rá, majd futásnak eredtem, ő pedig utánam szaladt. Nevetve szaladtam a kertben körbe-körbe, hátam mögött Zaynnel, néha egy-egy hógolyó elől elhajolva. 
- Meddig fogócskázunk még? - kérdeztem hátrafelé fordulva. 
- Nem tudom. Mikor akarsz megállni? - kérdezte Zayn.
- Most - torpantam meg, mire Zayn nekem jött és elterültünk a hóban.
- És akkor most jön az, hogy... - dobott rám egy adag havat, mire nevetve mellkason bokszoltam. Vagy 5 percig a hóban fetrengtünk, a többiek pedig vigyorogva figyeltek bennünket. 
- Elég, elég, elég! - tartottam fel a kezem. - Azt hiszem ez több volt mint 10 perc - mondtam. Mosolyogva felállt, majd engem is felhúzott. Szétfagyva és vizesen mentünk be a házba mindannyian. Vacogva ballagtam fel a szobámba, száraz, meleg ruhát keresni. Miután átöltöztem, lekullogtam vissza a többiekhez, a kanapéra ülve pedig, Zaynhez bújtam. 
- Ha beteg leszek, téged foglak hibáztatni - motyogtam mosolyogva. 
- Oké - bólintott, majd még szorosabban ölelt magához. 

- Én szerintem elmegyek aludni - álltam fel Zayn mellől, pár óra beszélgetés után. 
- Megyek én is - pattant fel Zayn.
- Aludni - szögeztem le.
- Aludni - bólintott komolyan.
- Ne túl hangosan "aludjatok" - mutatott idézőjeleket a levegőben Harry.
- Fogd be, Harold - szóltam rá mosolyogva. Álmosan jó éjszakát kívántam a többieknek, majd kézen ragadtam Zaynt, és magam után vonszoltam a szobánkba. Bedőltem az ágyba, és miután Zayn is beszenvedte magát mellém, hozzábújtam. 




Csokolááádé!:3 
Nos, sajnálom, hogy megint ennyit késtem az új résszel. De... Tudjátok, suli meg minden... 
Szerencsére itt az utolsó hééét.*--* És nyáár*-*. És gyakrabban fogok részt hozni a... A másik blogomra. Ugyanis ezen ez volt az utolsó előtti rész... Egyszerűen már nem tudok mit írni, kifogytam az ihletből! :c Sajnálom. :c  
De ... Ott a másik blogom, meg a harmadik, ami mondjuk, szünetel, de majd azt is folytatom egyszer... Meg most megint egy új történeten gondolkodom..:D Nos, igen. Ez van:s
Foooogggalmam sincs mikorra fogom hozni az új részt. Lehet, hogy még ezen a héten, lehet, hogy két hét múlva... 
Nos, ennyit akartam:D Pacsi.! xx. 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól írsz, sajnálom, hogy befejezed ezt a blogot, mert nagyon jó volt... De nem baj, az írásod a lényeg, biztos olvasom majd rendszeresen a másik blogodat!!! :) Puszedli :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, egyszer mindennek vége lesz..:|:D
      Egyébként jól esik, hogy ennyire... Izé... szereted a blogjaimat:')) Puszi.xx

      Törlés